20.03.2020 г.

Време е за трансформация 3


Една от големите травми на човешкото съзнание е страхът. От една страна той е полезем, когато обслужва инстинктите ни за самосъхранение, но може да стане и вреден, когато прерастне в паника, защото тогава много лесно губим способността си за преценка на ситуацията и следователно не можем да взимаме правилни решения нито за себе си, нито за околните. В настояше време ние се сблъскахме със страха от един невидим враг и невъзможността за контрол над ситуацията, което води много хора до неправилни действия. В тази ситуация не е много добра идея да изключим страха напълно, ако той ни помага да сме внимателни за себе си и за другите, но ако чувстваме, че ни обхваща паника, нещата вече са минали границите на нормалното и е редно да намалим напрежението. Първото нещо, което трябва да направим е да приемем, че е съвсем човешко да изпитваме страх. Второто нещо, което трябва да знаем е че този страх понижава вибрациите ни и привлича към нас негатив. Значи е време да приеме ситуацията, за да намерим начин да я контролираме. Аз започвам с моята декларация: „аз знам, че страхът е тук, за да ме предпази от грешки, но аз го приемам изцяло, защото не е мой враг, всъщност е моя защитник на първа линия. Аз обичам моя страх безрезервно и докрай, защото знам, че той се грици за мен. Аз не преча на моя стах и той не пречи на мен. Аз се освобождавам от моя страх и той е свободен от мен. Азне се страхувам . и сега казвам на моя страх: Ве’да отве’д - Ве’да отве’д - Ве’да отве’д – Отмени“ Разбира се аз споделям моята декларация, която е компилация от няколко техники за справяне с трудни ситуаци и една формула на Р. Фад, но всеки човек може да си измисли своята формула, която да му резонира и да го спасява в момент на панически страх.

1 коментар:

  1. *анализ на натална(рожденна карта)
    *прогнозна астрология
    (транзити, вторична прогресия, слънчева революция)
    *кармична астрология
    *синастрия(астрология на съвместимостта
    *матрица на кристалите (подходящи кристали съобразно наталната карта
    *астромедицина
    *астродиетология
    КОНТАКТИ:emibogdanova@mail.bg
    +359 877 494 079
    +359 896 045 242
    skype: emihard2

    ОтговорИзтриване

Родовата енергия (таро подредба)

От доста време имах желание да направя една таро подредба, свтрзана с енергиите, които идват към нас от различните клонове на родовата систе...