20.11.2020 г.

ПИСМО до моите пари

"Скъпи мои пари, Моля ВИ простете на мен и моето семейство, роднини и предци, за това, че много пъти сме Ви обиждали, от началото на нашето съществуване до сега. Аз не знам с какво точно съм Ви обидила, аз не знам кога точно съм Ви обидила, но аз знам, че съм напълно отговорна за всичко, което съм създала, а също така и заради моите роднини, предци и семейство, както и желая да поправя грешката. Аз Ви моля за прошка! Моля да ми простите! Обичам Ви! Благодаря за всичко! Обичам Ви! Обичам Ви! Обичам Ви!" Това е текст на писмо към моите пари, което се носи в портмонето за финансов поток. Може да си промените текста по свое желание, ако мислите, че трябва да звучи по друг начин.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Родовата енергия (таро подредба)

От доста време имах желание да направя една таро подредба, свтрзана с енергиите, които идват към нас от различните клонове на родовата систе...