26.09.2020 г.

Ритуал със свещ за активиране на финансовия канал

Много хора в тази кризисна обстановка имат проблеми по темата финанси. И разбира се, много от хората просто трябва да сменят източника на финанси, но поради страхове остават в една зациклена обстановка и се надяват да стане по-добре. Хубавата новина е че този метод изобщо не работи, просто удължаваме само агонията, докато дойде естествения момент, в който ни изритват на борсата за безработни и тогава става по-хубавото, защото имаме шанс да тръгнем в парвилната посока, но повечето хора не искат да стигнат до момента на избора на по-хубава работа и по-хубав живат. Този мазохизъм не го разбирам, но ще си позволя да напиша рецепта за изход от ситуацията. Първото нещо е да посетим храм, за кръстените е най-добре да идат поне в една църква и да запалят една свещ с едно желание да започнат "Нова, новичка работа, по Божия воля и според плана на нашия живот". Не е трудно, нито е скъпо, но винаги има начин да опрем и до добрите стари домашни ритуали. За целта ни трябва метален съд с вода, малко едра сол и няколко бели монети, които се пускат във водата. Запалва се сещта, така че да капе във водата със сол и монетите, където трябва да образува восъчна фигура. Казва се молитва. Желателно е три пъти. Аз използвам "Отче наш", защото за мен е универсална. След, което започвам да изреждам положителни утвръждения. Примерно: "Аз приемам да обичам и да бъда обичана от всички мои близки и познати, защото аз изпълнявам моята житейска мисия да отдавам и да получавам всичко с любов. Аз преуспявам и при мен всичко се получава, , защото хората ме обичат и защото аз има давам повече любов отколкото мога да получа. Аз преуспявам и на мен винаги ми върви, защото за мен става възможно всико, което поискам. Всичките ми мисли стават реалност, защото аз съм готов да приема радостта в моя живот. Живителната сима на успеха ме изпълва, защото аз съм олицетворение на творчеството и просперитета. Богатството ми дава възможност да се насладя на всички радости в живота. Парите текът към мен в широка и пълноводна река, леко и свободно. Моите доходи непрекъснато нарастват. Аз привличам и приемам всички дарове на Вселената, защото моята Вселена се грижи за мен. Благодаря за благоденствието в живота ми!" До изгаряне на свещта казваме молитвата, която сме избрали като контактен ключ към Вселената. Фигурата от стопената свещ може да разкаже, защо имаме проблем с финансовия канал или просто да го изчисти. когато приключим с ритуала восъчната фигура се поставя в салфетка, натрошава се и се хвърля, водата също се изхвърля, а монетите се поставят в портмонето да привличат паричките и поне един месец не се харчат. Този ритуал е добре да се прави на Новолуние или Пълнолуние, за да е начало на нов финансов цикъл, а и всичко ново се започва на Новолуние. Пожелавам финансов успех на всички, които ще опитат да направят този ритуал.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Родовата енергия (таро подредба)

От доста време имах желание да направя една таро подредба, свтрзана с енергиите, които идват към нас от различните клонове на родовата систе...